Opel @ The Voice van Vlaanderen Green Screen Booth

Green Screen, Woody

Picture time!

Opel België maakte als sponsor van The Voice van Vlaanderen optimaal gebruik van de wachtperiode voor het begin van de show door onze green screen photo booth in te schakelen. De bezoekers ontvingen hierdoor op een leuke manier een blijvend souvenir aan een ongetwijfeld leuke avond.

Strak design

Onze opstelling diende verschillende weken gebruikt te worden in de grote wachtruimte van de opname studios van The Voice van Vlaanderen @ AED studios. Het was hierbij belangrijk dat de photo booth aantrekkelijk oogde en ook makkelijk op te stellen/ af te breken was. Woody was hiervoor de perfecte match aangezien deze een heel leuk en aantrekkelijk design heeft, een kleine ruimte in beslag neemt en topfoto’s aflevert.

1, 2, ... , Many

Onze foto-opstelling is heel geschikt om grote variaties in bezoekersaantallen te fotograferen. Of je nu alleen, met twee of met tien op de foto wil, Woody zorgt er voor dat het kan!

Sharing is caring

Aangezien vele bezoekers een uitgesproken voorkeur hadden over wie mocht winnen en graag hun favoriet een duwtje in de rug gaven was ook onze sharing station noodzakelijk voor deze opdracht. De bezoekers konden hier onmiddellijk hun foto delen op sociale media, compleet met eigen boodschap. Zo konden ze ook hun vrienden en kennissen op de sociale netwerksites aanzetten om te stemmen voor hun favoriete kandidaat. Uiteraard werd Opel op deze manier ook extra in de verf gezet door de aangepaste branding op de foto’s.

Client Opel Belgium

Date Nov, Dec 2017

Product Woody Green Screen Photo Booth

Link Opel Belgium

Type Brand Activation, Fotomarketing

Good To Know

Om de booth van een maximaal aantal bezoekers te voorzien en het fun-gehalte te verhogen zorgden we zelf voor een operator en host(ess) om zo de bezoekers op de hoogte te brengen van de activatie en hen daarbij ook zo vlot/gek mogelijk te begeleiden door de photo booth ervaring.

Heb je zelf een van de pot gerukt idee om Woody of één van onze andere oplossingen in te schakelen om jouw event, merk of roduct in de kijker te zetten? Geef ons dan gerust een seintje, we doen namelijk niets liever dan gekke hersenkronkels uitwerken tot leuke fotoconcepten.